Lite off...

...känner jag mig idag. Känner mig uttråkad på något sätt men har samtidigt inte lust att göra någonting. Jag vet varför. Jag har haft alldeles för mycket på G i alltför många veckor nu och då får jag alltid en "backlash" och blir sån här. Då är det dags att ladda batterierna litegrann. Så länge man kan inse det själv så tycker inte jag att det är någon fara på taket. Jag kör på i 150 knyck ett tag och sen säger det stopp och då chillar jag någon vecka. Svårare än så är det inte. Då brukar jag bara göra det allra nödvändigaste och skita i resten. Till exempel städningen he he...det är ingen som skjuter mig för att det är lite stökigt eller att tvättstugan är full med tvätt som ska sorteras...

Nu är jag på jobbet och har haft en ganska så stressig förmiddag men nu verkar det som om det har lugnat ned sig lite. Har säkert någon smörgåstårta jag ska fixa efter lunch för den här veckan känns det som om alla ska äta just det och sen ska jag försöka hinna att lägga in lite bloggbilder också...Jättekul att kunna blogga på arbetstid också tycker jag!

Ikväll blir det pump igen och idag får jag nog lägga på lite för jag hade ju nästan ingen träningsvärk alls efter förra passet. Lite killar har letat sig till passet också och det är extra kul med tanke på tjejdominansen just på pump-passet.

Näe nu får jag nog återgå till mina sysslor...Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback