Lördagsshopping...

...är det inte värst ofta jag ägnar mig åt och speciellt inte i januari månad. Men nu var det såhär att jag har fått presentkort både när jag fyllde år och på julafton så det är ju perfekt att utnyttja nu när man i övrigt är pank och det dessutom är rea. Därför styrde jag kosan mot Stuket i förmiddags och Bittan var inte sen att hänga på. Det här hittade jag:


En ursnygg Odd Molly-jacka för halva priset!!! Satt som en smäck och var underbart varm och skön. Denna köpte jag för presentkortet jag fick av min kära sambo i julklapp...




Den här koftan från Hillevi åkte också med för jag tyckte att den var lite fräck i färgena. Ser dock nu på bilden att jag ser tjock ut i den:((
Om ni undrar varför jag har kapat mitt huvud så är det för att jag ser för jävlig ut för tillfället. Jag och Lina var i badhuset i eftermiddags så jag har inget smink och håret står åt alla håll....


Hade presentkort på EM också och där inhandlades den här lyktan. Var inte så mycket annat jag ville ha. Den ska stå där julgranen står nu. Julgranen ja...den är det verkligen hög tid att kasta ut nu men det får vänta tills imorgon eller på måndag. Har inte haft tid med det där nu...

Åkte som sagt var till badhuset idag istället för slalombacken och jag och Lina hade kungligt kul. Kunde göra lite som vi ville där i bassängen för det var inte speciellt myckt folk och då går det ju att busa lite extra.

Nu har jag precis lagt sista handen vid mitt gympapass som jag ska köra i Svensbyn imorgon. Är grymt nöjd både med upplägget och musiken faktiskt. Har ju inte hunnit att öva så mycket men det brukar funka ändå. Glömmer man några steg så blir det till att improvisera...

Nu ska jag lägga det där åt sidan för kvällen och bara slappa och kolla på TV med familjen. Känner att jag har varit grymt osocial den här veckan men vet att det blir lugnare när terminen väl drar igång.

Ha en trevlig lördagkväll!


Kommentarer
Postat av: Bittan

2011-01-08 @ 22:33:29
Postat av: Bittan

Väldigt avunsjuk på jackan. Men den passade dej perfekt. Tyckte inte du såg tjock ut i tröjan.

2011-01-08 @ 22:36:05
Postat av: Tessan

Tack ska du ha!! Jag redan använt den:)) tröjan har jag på mig nu. Varm å go

2011-01-08 @ 23:20:44
URL: http://flowerroad.blogg.se/
Postat av: Tessan

Tack ska du ha!! Jag redan använt den:)) tröjan har jag på mig nu. Varm å go

2011-01-08 @ 23:36:18
URL: http://flowerroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback