Nu ska julen bort

Ledig dag och idag är det lika med städdag. Mitt hem ser ut som ett bombnedslag eftersom jag varken haft tid eller lust den senaste veckan att göra någonting åt det. Men idag ska julen definitivt ut för den här gången! Känns gött! Nu går vi mot ljusare tider även om det känns som det är lååångt kvar till våren.

Igår var det premiär för cirkelträningen och det var ett ganska så tufft pass jag och Åsa hade lagt upp och samtliga var rejält trötta efteråt. Lite besviken på deltagarantalet men vi får hoppas att det kommer mer imorgon. Ganska så mycket folk på de flesta pass som det alltid är efter jul och vi får bara hoppas att det håller i sig...

Satt igår kväll och pillade med café-bloggen och nu ska det bara läggas ut en del bilder och text så kan vi köra igång! Tjiho!

Ska bara dricka upp kaffekoppen nu och köra iväg Stefan till skolan så sätter jag fart sen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback