Vårkänsla

Idag kände jag bara att jag var tvungen att få lite frisk luft. Ja jag erkänner villigt att vintertid så stannar jag helst inomhus men idag ville jag bara ut. Jag och Lina tog en sväng upp till lekparken och det var så skönt. Till och med solen tittade fram och jag fick nästan lite vårkänslor. Antagligen så kommer nog snart något jäkla snöoväder och krossar illusionen om att det snart är vår men men...


Lina tyckte också det var skönt att komma ut en sväng och leka i lekparken behöver det ju inte vara sommar för att kunna göra. Vi roade oss bland annat med att kasta in en massa snö i rutshkanan så det gick fort som tusan när hon skulle åka...


När vi kom hem gjorde vi sådana här...Jag lyckades hålla mig undan ända tills...efter gympan på kvällen...då åt jag två...jag erkänner :)) Barnsligt gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback