Njutit i solskenet...

...har jag gjort den senaste timmen. Gäller att passa på när tillfälle finns. Kastade mig ut i trädgården så fort jag kom hem ifrån jobbet och gjorde först rent Linas pool och fyllde nytt vatten och sen blev det brassestolen. Shit vad solen värmer fast det är sen eftermiddag! Gött det!

Nu väntar vi på brorsan som ska hämta upp oss och sen bär det av till Långserud. Min morbror har nämligen fyllt femtio så vi ska fira honom lite.

Idag funkade det bättre med tån och foten på jobbet när jag fick mina riktiga sandaler men ont gör det förstås fortfarande så jag haltar litegrann men det får gå. Kommer nog att vara ganska så stel till helgen misstänker jag eftersom dessa tre dagar jag har framför mig kommer att vara både långa och stressiga. Är ju stortrav den här helgen och en massa kringaktiviteter så jag gissar på att det blir en hel del folk i rörelse om bara vädergudarna är på hyfsat humör. Väldigt kul tycker jag!
Själva stortravet kommer jag att missa (i vanlig ordning) eftersom jag jobbar men kanske kan man få gå ut en sväng på lördag kväll om jag hittar någon barnvakt...vi får se hur det går med den saken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback