Igår och idag

Jag hann ju som sagt inte blogga igår och idag sitter jag här i sena timmen. Angelina ville nämligen inte somna av någon anledning. Två timmar tog det att natta henne och sånt är lite frustrerande....

Ska börja med lite bilder från gårdagen.


Jag och Lina var på bibblan och lånade en hög med böcker. Faktiskt så fick jag med mig ett par också. Kanske hinner läsa under semestern? Sen gick vi till cafét och fikade och då passade Bittan på att läsa Mamma Mu till Linas stora glädje.


Var och hämtade ut Stefans kläder och han var mer än nöjd. Allt utom en keps passade! Färgen på de där shortsen är underbar tycker jag och Fred Perryskorna är jag mäkta avundsjuk på...


Vi hann med ett besök hos Ing-Marie också så Lina fick bort lite hår. Här sitter hon och skrattar hysteriskt åt en sång i TV-programmet i Family Guy


Hämtade mina Home-bokstäver hos morsan och blev väldigt nöjd när de kom på plats...

Under "ärenderundan" på fyra timmar uppe i Årjäng hann jag även med att beställa kastreringstid till båda katterna och betala reparationen av min bil. Blev glatt överraskad av kostnaden och det är inte ofta DET händer så det är bara att tacka och ta emot...

På eftermiddagen lagade jag supergod mat och sen dammsög jag och skurade hela huset....

...sen så stack jag ut på en joggingtur runt Strand...

Idag har det ju varit skolavslutning ner på Silbodal och vi hade fullt upp på förmiddagen men det flöt på bra. Hann med såpass bra att jag kunde sluta kvart i fyra faktiskt.

Ikväll var det dags för onsdagsgolf igen och flaggtävling. Gick med T. och A.
Bröt mitt driverförbud redan efter ett par hål men idag så funkade den hyfsat i alla fall. Spelet i övrigt lämnade en hel del att önska...usch vilken svacka jag är inne i nu...chansade lite för mycket idag och det gick inte riktigt hem. På tävlingen på söndag får jag nog ta det aningens varligare....
Mina slag tog slut 40 meter ifrån hål på 17:e men där lyckades jag faktiskt slå till med en birdie! Inte var dag...Det var väl den enda behållningen från denna rundan...suck!


Idag såg jag dock inte till någon hare i bunkern på 17:e. Den här bilden är ifrån i söndags när jag och Tommy spelade. Jag såg dock en hare i backen på väg ifrån golfbanan.....
Den här blev lite rädd när jag gick närmare för att fota men den stannade bara några meter bort och forsatte att mumsa gräs medans vi puttade...söt var den i alla fall...

Nu är klockan skitmycket så nu måste jag lägga mig fast jag faktiskt inte är vidare trött. Har ju faktiskt hela tre arbetsdagar kvar på den här veckan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback