Många pass blir det...

Uff vad snurrig jag är i skallen nu! Har försökt att sammanställa alla mina träningspass (som instruktör) jag har haft under våren och det blir några stycken. Trettiosex stycken närmare bestämt om jag har räknatr rätt. Jag är väldigt noga med att skriva upp och så men jag är inte lika noga med att sätta papprena i ordning så det tar lite tid att gå igenom....

Idag har jag ju jobbat hela långa dagen och det har varit ganska så lugnt i ruskvädret. Blir nog lite mera fart imorgon skulle jag tro och kanske lite på grund av att skattepengarna har anlänt...

Själv så ska jag jobba heldag imorgon också men sen ska jag äntligen få en helg ledigt. Har ju jobbat många lördagar nu så det ska bli så skönt. Tyvärr ser inte vädret något vidare ut men det kanske ändrar sig. Vore så skönt om vi kunde dra ut med båten hela helgen och bara slappa. Jag måste nästan göra det för att komma ned i varv och som jag nämnde i morgonens inlägg så känner jag mig ganska så slutkörd just nu...

Nu ska jag inte sitta här och häcka utan gå och nanna kudden...

Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback