Måste nog handla lite nytt...

Ja idag får det bli en tur till Töcksfors efter jobbet. Det börjar tryta på valmöjligheter i min garderob och igår konstaterade jag att jag inte har varken shorts eller kjolar som passar. Vrängde på mig de som jag köpte ifjol och det var en ganska så lustig upplevelse. Ska fota sen så får ni se hur dets såg ut. Det skiljer en del mellan storlek 46 och 38 om man säger så...
En mascara måste också inhandlas. Imorse hade jag stora problem att få till sminkningen och nu får jag nog inse att den är slut liksom...
Tror inte att jag har varit i Töcksfors på ett halvår eller något så det ska bli riktigt kul. Lika kul är det inte att hålla reda på Angelina (som brukar rymma) men nu är vi alla fall två som kan hålla reda på henne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback