Nikotinet går ur kroppen...

Ojojojoj vad trött jag är! Klarar knappt hålla ögonen öppna och det känns som om man går omkring i en dimma. Jag har inte snusat på 21 timmar och nu börjar det märkas¨...symptomen är precis de samma som när jag slutade under graviditeten. Man är så in i döden trött att man känner sig helt yr! Stjälper i mig några muggar kaffe nu så får vi se om det hjälper. Nej jag har INTE slutat snusa men igår så hann jag inte köpa snus på hela dagen och då kom jag på att jag kunde testa och se hur länge jag klarade mig utan...mest på skoj sådär....men fan vet om det här är så himla skoj. Känner mig mest helt eländig, snorig och förkyld som jag också är. Vi får väl se om jag orkar med en lång jobbig arbetsdag också...tveksamt...

Igår var vi ju på kurs i Karlstad och sen på kvällen blev det onsdagsgolf. Fick en katastrofal start och sen hämtade jag aldrig upp mig även om jag spelade ok på slutet. Puttade skitdåligt hela rundan. Kändes som om man kunde ta i hur mycket som helst och ändå ville inte bollen ända fram. Segt! Inte direkt en av de bättre rundorna i år....

Känner mig överhuvudtaget sliten, trött och anti det mesta. Känns som om jag ligger efter med precis allt. Hinner inte med och orkar inte...tur att det bara är två veckor kvar tills semester. Jag behöver det verkligen. Tror att jag behöver dra i handbromsen litegrann efter en grymt hektisk vinter och vår.
Vi har faktiskt inte planerat semestern alls i år och det känns faktiskt väldigt skönt. Vi får ta det som det kommer. Är det fint väder så blir det nog i alla fall några dagar ute med båten. Kanske blir en Stockholmstur kanske Göteborg. Vi får se helt enkelt....

Idag var det dags för Stefan att gå till skolan igen efter halsmandeloperationen. Gött för honom det! Han har slöat till sig ordentligt de senaste dagarna och mestadels spenderat tiden med att spela TV-spel. Tror inte att hán har så värst ont längre men han kommer nog däremot att vara lite seg ikväll misstänker jag... Å andra sidan så har han snart sommarlov så han överlever nog:)) Ååååhhh tänk om man fick ha sommarlov! Kommer knappt ihåg hur det var...Det var längesedan...

Nej nu får jag försöka att göra mig iordning inför jobbet och försöka piggna till...så gott det går utan nikotin...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback