Underbara kommentarer...

Angelina är verkligen i en hysteriskt rolig ålder just nu. Dagligen fäller hon kommentarer som får en att kikna av skratt och det blir ju extra kul eftersom allt är så spontant och oskyldigt...Man skulle ha skrivit upp allt för då hade man fått en riktigt rolig bok till slut....ja herregud vilken unge!

Nationaldagen har startat med underbart väder men enligt samtliga väderappar så ska det regna i eftermiddag så egentligen skulle man passa på att pallra sig ut redan nu men jag är inte helt kurant och orken är lika med noll så vi har strandat vid frukostbordet. Har dretont i halsen idag typiskt nog. Nu har jag druckit några koppar kaffe så det känns lite bättre men svullet är det.
Sova länge fick man inte heller idag för först kom Stefan och väckte mig och undrade om han kunde ta sin medicin och sen när jag somnade om kom först vår ena skrikkatt och ville ut och efter fem minuter till så kom den andra och vid det laget hade Angelina också vaknat av allt oväsen och ville ha frukost. Bara att ge upp sovandet med andra ord...

Nu får jag väl sparka mig själv hårt ur soffan så jag får något vettigt gjort idag antar jag. Har till exempel tonvis med ren tvätt som ska sorteras och läggas in i garderoben....kan ju börja där i alla fall...

Får se hur det blir med nationaldagsfirandet senare i eftermiddag. Beror helt på vädret. De två senaste åren har vi ju gått i tåget jag och Angelina men det hoppar jag nog idag tror jag....

Ha en fin nationaldag allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback