Ännu en härlig dag...

...med SOOOOL! Ååå vad jag älskar solen och ljuset! Känner mig som en ny människa nästan:))
Lättare att kliva upp på morgonen är det också. Nu har jag börjat lägga telefonen en bit i från sängen också så jag måste gå upp när alarmet går och det funkar bra. Inget snoozande. Somnar sällan om igen om jag bara har fått komma upp en gång ur sängen...

Nu har jag hämtat Lina hos mormor och sitter och käkar mina ägg och bacon i lugn och ro. Kaffe bälgar jag i mig också förstås.
Idag blir det jobb hela dagen lång (hoppas att inte foten krånglar för mycket) och sedan kör jag ett pump-pass framåt sjutiden. Gött med lite styrka också mitt uppe i all spinning men imorgon får det bli vilodag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback