Bort med vinterjackan!

Ja jag var lite tveksam till om jag skulle ta vinterjackan eller vårjackan förut när jag och Angelina skulle ut på promenad. Det har ju blåst så kallt nu i några dagar så i helgen när jag hade vårjackan så frös jag. Som tur var så skippade jag vinterjackan för idag var det verkligen varmt i solskenet. Så himla underbart! Jag blev faktiskt nästan lite svettig av promenaden upp till Årjäng.


Passade på att ta en liten fika på cafét innan vi gick ärenden...


Lina käkade räkmacka...


...och jag njöt av att kunna ta en kopp (nåja..glas) kaffe på uteserveringen utan att frysa...

Nu har vi handlat och hämtat Linas och mina kläder från Me & i-partyt och nu är det snart dags för att fixa lunch tror jag...Lina har fått bestämma mat idag och då blir det fiskbullar såklart. Själv ska jag prova en ny kasslerrätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback