Dålig planering...

Den här veckan har verkligen inte varit någon ordning på mitt ätande. Jag har käkat LCHF javisst men det har varit typ efter "man tager vad man haver"-principen. Inga jättesmarriga måltider direkt. Har varken haft lust tid eller ork att briljera i köket.

Nu sitter jag här på jobbet och äter hamburgare, ägg, bacon och ost för att ladda min kropp ordentligt inför pumpen ikväll och visst var det gott men jag hade verkligen velat ha någon riktigt lagad mat, helst tacoköttfärs med goda tillbehör. Funderade ett tag på att gå till Coop och köpa men innan jag har gjort det och kommit tillbaka och stekt färsen så är min lunchrast i princip slut...jaja...nu har jag tid till att kolla skidskytte istället på lunchen. Ser ut som om norrbaggarna vinner där med...herregud vad tröttsamt!!! Carl-Johan Bergman sköt precis nyss bort Sveriges chanser på bronset....allt är som vanligt med andra ord...

Nu väntar jag med spänning på damstaffetten som börjar om en kvartl. Ska bli väldigt intressant att se vad svenskorna kan göra...

Idag är det verkligen vår ute och jag hörde fåglarna kvittra imorse när jag lämnade Lina på dagis. Härligt!
Här på jobbet var det full fart i förmiddags men poff så var allt folk puts väck...kan ju ha med skidskyttet att göra eller helt enkelt att alla vill vara ute i solen...inte vet jag men lugnt är det i alla fall...kanske får desto mer att göra i eftermiddag när skidorna är slut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback