Det blir bara värre och värre...

Jag ska verkligen INTE var inne och greja med HTML-koder! Detta har jag nu konstaterat. Förut försökte jag ta tag i mig själv och skulle fixa till så att länktexten skulle synas (detta har inte funkat sen jag gjorde om designen) men jag fick som väntat ingen ordning på det hela. Nu när jag kollar lite närmare på bloggen så är det massa inlägg som inte syns överhuvudtaget. Suck! Jag gav upp och tog tillbaka ett färdigt tråkigt tema ifrån blogg.se istället för min egen design. Jag orkar inte hålla på och pilla med de där jävla koderna just nu! GRRRRR vad irriterande! Nu får vi se när jag får tid att fixa till det hela igen...
Just nu håller jag sóm sagt på och att fixa en ny sida på blogspot så nu tänker jag slösa energi på den istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback