Duktiga tjejer!!!

Glömde att skriva om det igår men shit vad impad jag blev av skidtjejernas VM-silver i stafetten. Jättebra jobbat med tanke på att Maria Rydqvist fick lämna återbud sent. Erkänner att jag var väldans nervös när Britta gick ut som tredje tjej men hon klarade det ju galant! Norskorna finns det ju inget att göra åt men kanske inom en snar framtid är vi ikapp. Som de sa på TV så var ju Sveriges lag klart yngst på prispallen och vi hoppas på att den fina utvecklingen håller i sig...

Idag är det dags för herrarna och just nu verkar allt handla om Petter Northugs luftrörsproblem och vara eller icke vara i stafetten. Hoppas att han är med för det känns roligare på något sätt och så tror jag att svenskarna blir ännu mera taggade då. Ska bli oerhört spännande att följa. Hoppas bara att jag hinner kika lite...igår var det helt folktomt när tjejerna körde stafetten men det känns som om dte kan bli lite mera fart idag...I vilket fall som helst: Heja Sverige!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback