En hel del jobb...

...blir det nu när jag har startat en speciell LCHF-blogg så det kanske blir lite sparsamt med inläggen här tills jag är någorlunda färdig med detta, men man vet ju aldrig. Känns skönt nu när jag har tagit detta beslut att dela upp bloggandet för det känns som att det kan bli bättre. Nu kan jag ha den här bloggen till att reflektera över ditten och datten, skriva om familjelivet i stort och smått och vad som faller mig in utan att känna att de som läser den här bloggen mest för LCHF-grejerna blir irriterade och vice versa. Med andra ord kommer den här bloggen att bli lite mera som den var innan LCHF kom in i mitt liv. Många utav er som inte är ett dugg intreserade kommer kanske att bli glada...vem vet? Jag har ju lite svårt att veta vilka alla ni är där ute som verkligen läser min blogg och varför ni gör det...Det är det trixiga med att skriva blogg. Men i sluttampen så är det ju jag som bestämmer i alla fall:))

Nu ska jag roa mig med att sammanställa alla vägningar och lägga in på LCHF-bloggen plus flytta över lite mera recept.

Go natt på er allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback