Första kaffekoppen för idag...

Ja det är verkligen dags för en kopp kaffe när klockan snart är halv sex på måndagskvällen...Har helt enkelt inte hunnit med det idag. Blir lite snurrigt allting sådär när man försover sig...
Nu har jag i alla fall fått i mig lite föda också (blev favoriten pepparbiff och chilibea idag också) och laddar för spinning. Hann att göra klart den nya musiken igår kväll så det ska bli superkul att köra idag!

Hann däremot inte att lägga upp någon matsedel för denna vecka igår så det får jag fixa senare idag. Det funkar så otroligt mycket bättre när man har ett schema klart. Förra veckan följde jag det till punkt och pricka utom igår. Har förresten ett recept som jag ska lägga ut också.
Har kommit lite efter i bloggandet under helgen för det har varit full sula mest hela tiden...

Igår var jag tvungen att ägna förmiddagen åt att panikstäda eftersom jag skulle ha me & i-party här klockan tolv. Det var jättetrevligt och jag handlade en klänning, en tröja, en tunika, en mössa och ett par denimknickers till Lina. Själv fick jag ett par leggings eftersom jag var värdinna. Det är ju så superfina kläder så man vill ju helst köpa allihop men det går ju inte...Angelina valde dock ut det mesta själv så jag behöver inte att ha beslutsångest när jag ska välja...

På eftermiddagen valde jag ut lite låtar till spinningpasset och sedan var det dags för gympa och sen var det i princip gonatt...Det var den helgen det...

Nästa helg är jag i alla fall ledig och det ser jag verkligen fram emot...

Nä nu ska jag dricka upp kaffet, sätta på mig blöjbyxorna och iväg till simhallen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback