Grönsakssoppa och ost...

Nu har jag precis kommit hem ifrån jobbet och fått i mig lite kvällsmat. Klockan är tio över tio. Som sagt...det blir lååånga torsdagar när jag kör pump-pass. Jag jobbar nämligen 10-18.30- sen sticker jag iväg och tränar och är tillbaka ungefär vid halv nio och sen har jag en timmes städning kvar på jobbet...men men...det är bara varannan vecka så det går...

Kvällsmaten idag blev en liten tallrik med Findus grönsakssoppa och till detta lite Boxholmsost (som min mor lämnade till mig innan hon for till Thailand) som jag aldrig har smakat förut. Den var verkligen underbart god och bra med bara 1 kolis/100 g. Mums! Soppa äter jag inte så ofta men det är gott ibland när man vill ha något snabbt. Förknippar soppa alldeles för mycket med mjuk smörgås så jag försöker undvika det men med några ostskivor till så känns det helt ok...

Pump-passet idag gick hysat för att vara nytt pass och allt...Fick faktiskt flera kommentarer efteråt att det var bättre än det förra och det är alltid kul. Försöker verkligen att förnya träningsformen så mycket det bara går och slänga in fler övningar med fria vikter och hantlar. Annars är pumpen ganska så enformig. Vi måste nog byta namn på passet för det är ju egentligen inte ren pump vi kör....Jobbigt var det i alla fall...Upptäckte att min nya mascara inte fixade svetten i alla fall. En utav deltagarna kom fram till mig i slutet av passet och påpekade att jag typ var svart i hela ansiktet och det var jag verkligen! Köper sällan vattenfast mascara men den jag vanligtvis kör med brukar hålla sig ganska så bra på plats ändå...men inte den här sorten...Ska lägga detta på minnet.

Nu är jag faktiskt ganska så trött och nu ska jag bara hänga en tvätt och sedan sova och ladda för en ny arbetsdag....

Natti Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback