Ingen bra start...

Nä det blev ingen höjdarstart för mig på den här veckan. Försov mig TVÅ timmar och vaknade tjugo i åtta!!! Gissa om man får panik då!!! Nåja...jag tog det ganska lugnt ändå och blev överlycklig när jag hann ut med soptunnan i tid i alla fall. Missade ju sophämtningen förra gången så det hade inte varit kul att missa idag också...
Däremot fick jag skäll av föraren för att min bil stod ivägen. Inte precis vad man vill höra när man har bråttom som fan och anledningen till att den står där är att man har försovit sig!

Kom i alla fall till jobbet strax efter åtta och nu börjar jag väl komma ikapp hjälpligt i alla fall...förutom att jag fortfarande inte har druckit varken kaffe eller käkat någonting än...


Kommentarer
Postat av: bittan

11 ?

2011-03-14 @ 15:29:17
Postat av: Tessan

Ha ha...åtta ska det ju stå...inte vaken än:))

2011-03-14 @ 17:06:17
URL: http://flowerroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback