Inget DH ikväll...

...för min del. Slutspelshockey ni vet. Har knappt sett en match på hela säsongen men nu är det ju lite mera intressant om man säger så...Ser bra ut i dagens match än så länge och FBK leder med 2-1 nu ibörjan av tredje perioden. Konstigt att jag som bara för några år sedan var totalt hockeytokig har tappat kollen...nåja..har mycket andra saker som jag prioriterar...som min mamma sa när jag var liten "Terese man kan inte vara med på allt"...så sant som det är sagt även om jag alltid har VELAT vara med på allt...dygnet består ju trots allt bara av 24 futtiga timmar:))

Har varit lite effektiv också under hockeyn och skrivit både verksamhetsberättelse och dagordning inför årsmötet med förningen imorgon. I sista minuten som vanligt...
Ska vikariera på Svens spinningpass också innan mötet imorgon eftersom han den lyckosten åkte till Lanzarote idag. Ska försöka att fixa ihop en bra skiva sen efter hockeyn. Det är ju bara en timmes cykling imorgon så mina egna pass-skivor stämmer inte riktigt. Alltid kul med lite annan musik också eftersom flera deltagare går på både mitt och Svens pass.

Nu ska jag heja på FBK och spana efter Glennsan i publiken. Han har sin fina guldhjälm på sig...


Kommentarer
Postat av: Anders

"Bara en timme"... Hur långa pass kör ni egentligen? Bara jag som är död efter 45 minuter? :)

2011-03-22 @ 21:29:04
URL: http://astonsson.se
Postat av: Tessan

Haha.. Inte så illa som det låter. Jag kör 75 minuter annars

2011-03-22 @ 22:52:17
URL: http://flowerroad.blogg.se/
Postat av: nej de hade han inte.. den får bara brukas i finalspel.... ligger dock på hedersplats i köket!

2011-03-23 @ 05:33:16
Postat av: Tessan

Hahaha...kanske därför jag inte såg dig...

2011-03-23 @ 06:57:08
URL: http://flowerroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback