Jag vill bara äta, äta, äta...

...sånt som jag inte ska just för tillfället och då är det dags att dra i handbromsen. Vill bara ha allt som är sött. Vad det är spelar ingen som helst roll, bara det är sött och onyttigt...usch vad det är lätt att falla tillbaka i det beteendet! Genom mitt småfuskande så har jag triggat igång sockerdjävulen igen och helt plötsligt blir allt så jävla jobbigt igen med ett sug som jag inte orkar stå emot. Vad mycket lättare det är när man sköter sig och slipper det där helvetessuget!

Min plan är enkel. Från och med imorgon börjar SV. Strikta veckan. Inget fusk eller okynnesätande överhuvudtaget på en hel vecka och om jag fixar det så kanske det blir en vecka till...Låter lätt och det ÄR ganska så lätt om man bara ger sig fan på det. Det tar för mig cirka två, max tre dagar att bli av med suget och det ska jag banne mig klara. Har ju gjort det förut. Allt handlar bara om motivation. Så är det ju. Vill jag vara i mål till sommaren så ska jag ju inte balla ur nu när det nästan är klappat och klart. Nä just det. Det är ju trots allt väldigt mycket roligare att få ett minus än ett plus på vågen.

Nu kör jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback