Lång dag framför mig...

Sovmorgon idag med, ända till åtta...Gööött!
Har träningsvärk som bara den idag i framförallt bröst och rumpa sen min lilla pumpgenomgång i förrgår...Idag ska jag bättra på den där värken med att köra det "riktiga" pumppasset ikväll. Jag är taggad, det ska bli kul att köra det nya upplägget och den nya musiken. Lady Gagas "Born this way" är favoriten just nu och den är naturligtvis med. Älskar Lady Gaga! Perfekt träningsmusik! Precis som Pink också är....

Nu har jag snart käkat upp min tallrik med ägg och bacon (idag blev det faktiskt lite keso också) så nu ska jag snart göra mig vacker (försöka går ju alltid) inför arbetsdagen.
Idag kommer Stefan hem också. Skulle tro att han kan vara en aningen sleten...

Klockan 14.00 är det damernas stafett och det kan ju bli riktigt intressant ju om inte Kalla tog ut sig för mycket igår vill säga...gäller att ta med laddaren till jobbet med andra ord så man kan ta sig en kik...hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback