Lite småkörigt...

...är det på jobbet idag. Verkar som många vill ta en fika när vårsolen kikar fram. Den fick även jag njuta av lite imorse eftersom att min bil inte tog sig ur fläcken när jag skulle iväg. Den är bakhjulsdriven och drar i princip noll när det är halt och nu var det ett litet gupp precis bakom där jag hade parkerat och rena blankisen. Bakdäcken bara spolade. Det hade räckte med en liten knuff så hade jag tagit mig loss men det var ingen vänlig själ i sikte så jag fick ge upp till slut. Jag provade att putta själv men jag orkade inte riktigt...
Synd för jag och Lina skulle ha införskaffat regnkläder innan jobb och dagis och nu får det vänta tills på tisdag...Fick i alla fall en härlig promenad...

Nu äter jag lunch. Pepparbiff med chilibea blev det idag. Mums mums...
Sen blir dt fortsatt jobb hela eftermiddag och halva kvällen men sen är det fredagsmys på G. Det är allt något speciellt med fredagar:))

Kommentarer
Postat av: Michaela | Vägen till uska, vardagsliv, bloggdesign och foto

Hejsan!

Jag googlade bland LCHF bloggar och hittade din. Jag funderar på att börja med det och jag kommer att följa din blogg framöver och kanske ställa någon fråga då och då :) är det okej? :)



// Michaaela

2011-03-12 @ 11:50:32
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Tessan

Absolut Michaela!! Jag ställer gärna upp och svarar om jag kan:))

2011-03-12 @ 13:54:51
URL: http://flowerroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback