Lugn start på veckan

Hade faktiskt inga värre problem (inte mer än vanligt i alla fall) att ta mig upp imorse trots omställning till sommartid och trots att jag bara sov fyra timmar inatt. Blir så satans pigg efter spinningpassen så jag orkar inte somna i tid. Men skit samma så länge jag tar mig upp och fungerar normalt...

Idag var det verkligen lugna puckar på jobbet så jag passade på att städa torrförrådet och sortera litegrann. Är lite i städartaget just nu känns det som och det beror nog på vårens ankomst. Vill få ordning, sortera och städa helt enkelt. Imorse var det dock inte så vårlikt när jag kom ut och slet med att få bort den satans isytan från min vindruta. Undrar hur många gånger man har skrapat den i vinter? Är jävligt trött på det i alla fall...

Var hemma en stund på eftermiddagen och lagade middag och slöade till lite innan det var dags för spinning igen. Vi var många idag också och jag orkade köra på i ett ganska så högt tempo trots att jag körde 75 minuter igår. Befarade ju att jag skulle vara trött i benen men det gick väldans bra tycker jag. Lade på en hel del faktiskt så nu är jag däremot ganska så sliten i kroppen...Skönt!

Imorgon ska jag till Karlstad och få domen om mina fötter. Gruvar mig lite. Kom ihåg att klippa tånaglarna förut i alla fall. Ska jag vara ärlig så glömmer jag ofta bort det...jag har 38½ i skostorlek vilket innebär att jag får köpa stl 39 och därför ofta har lite för stora skor. Detta medför att man automatiskt inte känner när tånaglarna är för långa. Däremot straffar det sig snabbt när man vid enstaka tillfällen sätter på sig tighta skor. Förr när jag spelade fotboll så var dessa tillfällen när grusskorna åkte fram på våren. Detta brukade oftast sluta med blåa tånaglar och en tur till fotvården:))

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen får vi se om jag blir trött....annars ska jag kolla om jag kan se Mästarnas mästare på SVT Play för det missade jag igår...Hoppas att den här säsongen blir lika bra som den ifjol.

Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback