OK...Då kör vi!

Nu är det såhär att jag efter lite övervägande har bestämt mig för att ha skriva två olika bloggar. En blogg där jag skriver lite allmänt om allt mellan himmel och jord och en annan som enbart handlar om LCHF och träning. Jag har ju provat på detta förut och tyckte att det var lite knöligt men jag vill prova igen för att få bättre ordning (förhoppningsvis) på det hela. Denna blogg blir kvar som den är och den nya blir en LCHF-blogg är det tänkt. Jag kommer att länka här när jag gör inlägg på den andra så blir det lättare att hänga med i svängarna. Ska försöka lägga över lite material som rör LCHF härifrån är det tänkt.

Hoppas att ni som är intresserade av min viktresa och av LCHF följer med mig till denna adressen: http://www.tessanslchf.blogspot.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback