Strålande lördag

Ja herregud vilket strålande fint väder det är idag! Har varit ute en sväng i solen med Angelina och brorsan med familj som var här en stund. Sen blev det lite fika (bara kaffe för mig då) och så fick kidsen leka en stund...Med andra ord så har jag inte fått värst mycket vettigt gjort idag fastän klockan är drygt två. Jo förresten...jag har plockatr ut en massa skräp och annan bråte ur min bil och Peters bil...

Peter däremot håller på att städa och tvätta våra bilar så vi kan få iordning dem...Duktig han...

Var inne på Expert förut och köpte en väska att sätta på armen så jag kan ha den till min iphone när jag ska ut och jogga. Nu ska jag bara få in lite musik på den också...har haft telefonen i ett halvår och har inte en enda låt på den! Helt otroligt! Men ikväll ska det fixas och sen ska jag installera Nike runningappen och så är jag rent tekniskt klar för en runda. Kan inte springa utan musik! Med lite tekniska detaljer så känns det genast mycket roligare:))
Ska först bara uppdatera min telefon först. Har inte installerat en enda uppdatering sen jag köpte den och Peter bara suckade när jag berättade detta häromdagen....Får ta mig i kragen och göra det nu...

Har precis käkat LCHF-våfflor så nu är jag rejält mätt....Jag och Angelina ska snart ta en promenix upp till ICA och handla lite och köpa lördagsgodis. Nu får vi se hur bra karaktären är idag...MÅSTE klara att låta bli! Köper nog i vanlig ordning rostade mandlar till mig själv...

Nä nu vill jag inte slösa mer tid på att sitta här...vi hörs senare ikväll för nu ska jag ta vara på denna lediga dag med lite annat...


Kommentarer
Postat av: Åsa

En sån väska skulle jag vilja ha, vad kostade den?=)

2011-03-19 @ 22:46:29
URL: http://www.mittlchf.weebly.com
Postat av: Tessan

På Expert köpte jag den. Kostade 275:- Supersmidig!

2011-03-20 @ 00:54:11
URL: http://flowerroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback