Stryk innan frukost...

...ja det kan man säga att jag fick idag. Angelina låg bredvid mig i sängen och vevade med en leksakspistol. PANG sa det och så träffade hon det där benet (vet inte vad det heter) precis där ögonbrynen slutar. Med full kraft. Jäklars vad ont det gjorde! Jag fick till och med tårar i ögonen. Sen det tyckte jag att det var lugnast att kliva upp och göra frukost och det är ungefär dett ajag har hunnit med idag.
Annars har jag tänkt att vara väldigt effektiv idag och hinna med att rensa bort en massa av de där sakerna som jag  har haft ångest över. Ta allt på en gång liksom så det blir undastökat så nu blir det lite arbete här på förmiddagen.
Sen i eftermiddag ska jag faktiskt klippa mig. Tio veckor sedan sist så det är verkligen mer än behövligt. Det går inte att göra något vettigt med håret just nu.
Efter klippningen blir det badhuset och sen så får man väl hoppas att det blir en lugn kväll. Beror lite på om jag hinner med allt som ska göras under dagen. Antagligen inte...
Ut ska jag i alla fall inte gå i onödan. Blåser svinkallt och det kommer ned en massa äcklig blötsnö. Usch o fy! Våren vart är du?

Har sålt min andra omgång med kläder på Trádera och jag är hyfsat nöd med utgången men ibland blir det lite skumma bud. Jag lade ut en skinnjacka som är sparsamt använd och i äkta skinn. Jättefin. Sen lade jag också ut en rutig veckad kjol som visserligen är i bra skick men den är betydligt mer använd plus att den är ganska så billigt inköpt på Kapp Ahl. Skinnjackan fick jag knappt mer än utropspris för. Kjolen fick jag nästan nypris för (och då är det fyra år sedan jag köpte den....Nåja...huvudsaken är att jag blir av med dem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback