Friday afternoon...

...och jag har, låt mig se, ungefär sex och en halv timme kvar att jobba...låter mycket men fördelen med mitt jobb är att dagarna bara svischar förbi oavsett om det är mycket kunder eller ej. Man har alltid fullt upp med något ändå...
Nu har jag precis tuggat i mig lite pepparbiff med massor av kryddsmör och sallad så nu är jag mätt å go och gla och håller mig förhoppningsvis undan sötsakerna:))

Ganska så lugnt ändå här idag konstigt nog...trodde det skulle bli jättemycket folk men det går mest i en jämn ström...
Blir värre nästa helg när det är Mors Dag och allt.

Näe det är väl bara att ta nya tag antar jag...

Kommentarer
Postat av: Rebecka [FOTO]

Hoppas att det händer något roligt på jobbet då ;)

2011-05-20 @ 14:03:59
URL: http://belovedmee.blogg.se/
Postat av: anneli

vad jobbar du med för något då? :)

2011-05-20 @ 14:16:58
URL: http://mineinspiration.blogg.se/
Postat av: Esmeralda<3

Hej:)

Skulle du kunna kolla runt i min blogg och berätta vad du tycker om den?Kom gärna med förslag på förbättringar om du har det:) Eftersom det är en musikblogg så får du gärna komma med tips på låtar. Om du gör egna låtar eller covers från andra låtar så får du gärna skicka in dem om du vill och då får du en länk också:)

Om du gillar min blogg så får du gärna lägga till den på bloglovin så lägger jag till din med

Ha det bra!

2011-05-20 @ 14:35:25
URL: http://bestofmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback