Frusen...

Usch vad jag är trött på att det ska vara så jäkla kallt hela tiden! Har varit nere i hamnen på arbetskväll och nu fryser jag som en hund! Det är verkligen en annorlunda värld för mig det här med att frysa. Jag är inte van att konstant vara frusen vilket jag har varit sedan jag började att rasa i vikt i höstas. Ska gå och ta en varm dusch tror jag...
Nu vill jag att det ska bli varmt ute och inte minusgrader på nätterna som det var inatt. Vi fick till och med sätta på värmen inne igår och det brukar vi sällan behöva göra i maj månad...
Till lördagen har vi tänkt att ta premiärturen med båten så då behöver vi några grader till för att det ska bli en angenäm tur...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback