Gött med fredag!

Jag jobbar visserligen imorgon också men jag tycker ändå det är skönt med fredagar på något sätt. Tycker att veckorna bara flyger fram! April månad bara försvann på något sätt och nu är det inte så värst många veckor kvar till semester. Ojojoj vad gött!

Idag jobbar jag långdag (som vanligt fredagar) och hade av någon anledning ställt klockan på sex istället för sju men men...för en gångs skull var jag såpass pigg så jag vaknade till direkt ändå så jag har legat en stund i sängen och spelat Yatzy på min Ajfåån...Grymt vanebildande spel! Tack för den Peter:))

Lina har också sovit väldigt gott inatt. Igår pallrade Peter upp sängen rejält innan vi lade oss och resultatet lät inte vänta på sig. Har inte hört henne hosta på hela natten och hon vaknade inte heller förrän alldeles nyss. Eftersom astmamedicinen inte har hjälpt ett jota så är jag nu helt säker på att hostan beror på något annat och mest troligt på körteln bakom näsan eller liknande. Ska ju på återbesök till Arvika på tisdag och då hoppas jag att få en remiss till öron/näsa/hals istället. Doktorn sa visserligen att han i vilket fall som helst skulle fixa det men det vet man ju aldrig....

Nej nu ska jag fixa och dona lite innan jobbet väntar. Trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback