Har hunnit allt

Ja då lider Mors Dag mot sitt slut och jag har faktiskt fått det mesta utfört som jag hade planerat imorse. Ja jag hängde inte ut tvätten då för jag trodde att det skulle bli regn men med facit i hand hade jag i alla fall hunnit torka en tvätt innan det kom...


Fick lite bråttom att baka kaka och åka upp till mamma för hon i sin tur skulle till sin mamma och hälsa på. Glennsan hängde också på. Här visar hon sitt söta lilla miniväxthus...


Jesper


Kaffebordet är dukat och klart...


Jag hade ju bakat den där GI-kladdkakan men den blev inte alls så god som Linnéas. Helt ok med hallon och grädde men inte mer...Tror att Linnéa använde Canderel istället för honung och det kanske blir bättre. Jag gillar ju inte honung något vidare...


Linnéa dök också upp efter att ha hälsat på sin gammelmormor...


Glenn och Andréa softar i soffan


Tjejerna blåser såpbubblor. Ganska tacksamt en blåsig dag som denna...


De här krukorna som mamma har tycker jag är så supersnygga!


Efter mamma-besöket och en snabb lunch (till barnen, själv hoppade jag över den) så drog jag och Angelina med Bittan ut på en golfrunda. Det var väldigt blåsigt men vi slapp regn (de första dropparna kom när vi gick tillbaka till bilen) och det var skönt att få motion och frisk luft. Angelina behövde också röra på sig och idag gick/sprang hon stora delar av vägen.
Jag tyckte inte att jag spelade så värst bra egentligen men jag lyckades i alla fall få ihop 17 poäng. Mycket tack vare att jag avslutade med två par. Med andra ord så var jag ganska så nöjd ändå. Absolut en av de bästa rundorna detta år.


När jag kom hem var jag däremot jäkligt hungrig så det fick bli en stor portion chicken fajita (utan bröd då). Mumsigt var det och proppmätt blev jag!

Har hunnit med att jobba litegrann mellan varven också. Har skrivit ut, klippt ut, numrerat och lagt 60 presentkort som är beställda av en kund imorgon i kuvert och kört upp till cafét. Det tog sin lilla tid men nu är det kirrat och klart.

Nu ska jag spela lite Yatzy på min telefon och sen så blir det till att sova. Är ganska så trött faktiskt. Imorgon bitti bär det av till Karlstad igen och eftermiddagen är ledig. Får ser vad vi hittar på då...

Avslutar med en bild som jag glömde publicera igår...


Lina har fått en ny eltandborste av pappa och på bilden leker hon att den nya (den orangea) är kär i den gamla (den rosa). Ja fantasin är det inget fel på i alla fall...

Natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback