Herregud så trött!

Så var den här helgen nästan över och Jesus Amalia vad kul vi har haft det! Tänk att det är lika roligt varje gång som vi deltar i Solheim cup! Man har nästan ont i skrattmusklerna faktiskt.
Förbaskat sliten är jag också så vi får se om det kommer upp några bilder idag eller om jag väntar med det.

Idag var det riktigt segt de sista nio hålen. Inte bara med tanke på att vädret har varit katastrofalt dåligt emellanåt utan också för att 36 hål plus ett riktigt party fram på småtimmarna igår börjar ta ut sin rätt. Jag tappade till exempel en fyrahålsledning i min singelmatch på slutet. Jag orkade knappt lyfta klubban för att slå det sista. Ville bara hem kändes det som. Hungrig, trött, blöt och frusen.
Nu har jag varit och hämtat Lina och ska stranda i soffan resten av kvällen. Ska försöka se VM-finalen om jag inte somnar vill säga:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback