Hunnit med mycket idag...

...men nu är orken slut. Det har gått i ett i över fjorton timmar nu så jag är nog ursäktad tror jag :))
Har jobbat idag och det var oväntat lugnt till en början men sedan drog det igång och jag och Lotta hade fullt upp resten av dagen. Det är på gränsen att man klarar sig på två nu när sommaren närmar sig. Eftersom många sitter ute så blir det också mycket mer spring och plock med disk och så. Känns i benen också kan jag säga men idag klarade det sig i alla fall fint...

Direkt när jag kom hem så åkte vi ned till hamnen för att flytta på båten som har stått i gästhamnen den senaste veckan. När vi ändå var på G så tog vi en liten premiärtur runt Storöna och Lillöna och Millan gick hur bra som helst. Johan föjde också med på turen. Egentligen skulle vi ha åkt ut och grillat idag på båtholmen men varken Johan eller Jonas har fått i båtarna än så det får vänta. Det var verkligen fint ute på sjön och jag hoppas verkligen att vädret blir bättre den här sommaren så att det blir många fina turer.

När vi kom hem for vi direkt till Glenn och Andréa på kalas. Andréa fyllde 25 (så ung) i torsdags. Fick både smörgåstårta (som jag faktiskt åt lite av) och marängtårta (som jag inte åt, jag fick jordgubbar och grädde istället) och blev rejält mätta. Vi hade tänkt att grilla idag men ingen utav oss var hungriga direkt när vi kom hem. Ja utom Stefan då som var vrålhungrig så honom har jag grillatr åt i alla fall....

Nu ska jag vandra vidare till sovrummet tror jag...imorgon ska jag försöka peta ner lite frön i rabatterna och sen på eftermiddagen/kvällen blir det golftävlingspremiär. Ska väl komma sist som vanligt:)) Äsch det spelar mindre roll. Kul att spela i alla fall och fint väder verkar det bli. Orkar inte ladda upp bilder nu så de får ni se imorgon. Nu checkar jag ut för idag....Nattinatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback