Lördagshets...

Ja jisses vad "masigt" det var på jobbet idag. Började redan klockan nio imorse när vi öppnade dörrarna och sen har det varit full sula ändå tills klockan var fyra (vi stänger tre) i princip...Vi fick bekänna färg alla tre och F. konstaterade: "Jag det är lika bra att vänja sig..." Så sant som det är sagt. Under vintern glömmer man liksom bort litegrann hur det är sommartid och då är de flesta arbetsdagar ganska så stressiga...man får liksom skruva upp tempot några varv men nu i början så är det lite ovant.
Det var ju min sjätte arbetsdag den här veckan så det är inte konstigt att jag är lite seg nu...Hungrig som en varg var jag när jag kom hem också och SUR och ARG också...hehe...


...men efter att ha bränt fast den första våfflan, dragit en lång svordomsramsa, skrapat järnet rent och provat igen så fick jag i alla fall tre härliga mandelvåfflor med hallon och grädde i magen och då var det dåliga humöret som bortblåst...

Sen har det inte hänt så mycket mera idag. Jag har legat i sängen och surfat på You Tube, lagat mat åt resten av familjen och nu ska det snart bli filmtajm tror jag...


Vad tycker ni förresten om mitt försök till fickparkering utanför Venedig igår? Observera att denna bilden är tagen EFTER att bilarna bakom har flyttat på sig...haha...Jag suger verkligen på det där! MEN...för mig är det ett framsteg att jag ens provar 9 gånger av 10 så kör jag bara vidare för att hitta en p-plats med mycket space:))
På min uppkörning parkerade jag på en tom parkeringsplats ska tilläggas...tur det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback