Snö? Nej tack...

Har sett rapporter på Facebook att det har snöat lite varstans under natten och på morgonen. Fy för den lede! Här är det i alla fall ingen snö...ÄN bör tilläggas...man vet ju aldrig. Känns så himla konstigt med tanke på att Peter lade i båten i sjön i förrgår och vi tänkte ta en tur ut till helgen...Ska den jävla vintern aldrig ta slut! Man borde emigrera från det här svinkalla landet!

Hade hoppats på lite sovmorgon idag när jag är ledig och allt men Lina väckte mig prick klockan åtta och ville ha frukost. Nåja...ganska så bra tid egentligen och i alla fall två timmar mer sömn än en vanlig arbetsdag:)) Nu är i alla fall frukosten avklarad och nu sitter jag bara här och klunkar kaffe och bloggar. Ska snart få på mig kläderna och gå ut och spola av min bil litegrann. Fryser bara jag tänker på det. Jag ska nämligen äntligen få BMW:n besiktad idag. Uuuuhhh vad gruvsamt! Ska försöka få igenom den och sen sälja den så snabbt jag kan. Vi måste bli av med lite bilar i vår bilpark för vi använder ju inte hälften och det blir väldans dyrt...

Sen ska jag och Lina ta en tur till nya bibblan och låna böcker. Jag har ju faktiskt inte varit där och kikat än (bara lämnat in gamla böcker) så det är väl dags nu när de snart har haft öppet i en månad. Ska försöka hitta någon bra bok till mig också. Kommer inte ens ihåg när jag läste en bok senast. Skamligt!

Nej nu är det dags att sätta fart med dagen. Lina tjatar om att hon vill ha skattjakt...hmm....vi får se var detta leder...

Kommentarer
Postat av: Cecilia Kristensen

Ja muffinsen måste du prova de är helt fantastiska!!

2011-05-04 @ 01:00:45
URL: http://ceciliakristensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback