Späckat schema



Ååå vad skönt att vakna till solsken och inse att det faktiskt inte ens blåser orkanstyrka heller. Härligt! Behöver all energi jag kan få. Den här veckan har det verkligen hopat sig med grejer som ska göras så det känns lite körigt mest hela tiden. Idag står utvecklingssamtal på dagis först på schemat. Sen blir det återigen en dag på jobbet med tonvis av saker att göra. Först och främst kommer en buss norrmän och sen har vi smörgåsbeställning att ta itu med. Sen är min bil på reparation också så jag får försöka hinna hämta den också. Skulle tro att det ser ut såhär för de flesta i maj månad. Kanske därför de flesta verkar superstressade och griniga?

Igår hade jag ju premiär på sommargympan i parken och resultatetl ät inte vänta på sig. Ont i bägge fötterna igen. Med andra ord så är det inte hårda golv som är problemet utan själva aerobicsrörelserna som jag får ont av. Troligtvis är det när jag går upp på tårta och skjuter på i hoppen. Jävligt skumt. Detta betyder nog tyvärr att jag får hålla mig borta ifrån gympapass till hösten för jag kan ju inte fortsätta om smärtan kommer tillbaka på direkten. Har ju inte haft ont i fötterna överhuvudtaget sen jag avslutade vårterminen. När jag springer känner jag ingenting. Väldigt tråkigt eftersom jag tycker att det är så kul men kan man inte så kan man inte.

Mors dag på söndag också...hmm...undrar vad man ska hitta på? Har en liten idé men annars är jag värdelös på att komma på bra saker plus att jag alltid är ute i sista sekunden med allt...

Nu ska jag dricka upp det sista av kaffet och sen börja förbereda mig för en lång dag. Gött att jag somnade i tid igår i alla fall...

Ha de gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback