Värsta dagen på hela året...


...ja det här är verkligen något av det värsta jag vet...skulle nästan betala någon för att åka dit istället för mig men det är bättre att spara de pengarna med tanke på att det alltid är något som måste lagas...den här gången var det min belysning som passande nog lade av att fungera samma morgon och dessutom några bromsrör (har no fucking clue vad det är ens) som var rostskadade...jaja...kunde ha varit värre antar jag...jag har ju trots allt en 14 år gammal bil...


Kommentarer
Postat av: Jocke

Bromsrören är nåt så in i helvete viktiga, jag hade ett på min förra bil som gick av ungefär utanför SH-foto på väg åt norens-hållet. det är inge kul utan bromsar nerför storgatan.

2011-05-07 @ 22:42:52
Postat av: Tessan

Ajdå...låter inte skoj alls...ska fixa dem snarast då:))ja inte jag men någon som kan...

2011-05-08 @ 22:46:03
URL: http://flowerroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback