Vårtrött

Ja jag har definitivt drabbats av någon form av vårtrötthet. Igår somnade jag före klockan elva (när hände det senast) och vaknade inte förrän halv åtta imorse! Dessutom fick jag då verkligen släpa mig upp och jag såg ut som en zombie! Hmmm...inte likt mig men det går väl snart över antar jag...

Nu har jag i alla fall fått kaffe i mig. Fick hoppa in på OK och köpa när jag hämtade Lina hos mormor förut annars hade jag nog aldrig kommit till jobbet ens. Igår drack jag faktiskt inte en endaste kopp på hela dagen och det kanske var därför jag var så trött...

Idag blir det i alla fall jobb hela långa dagen och det är väl lika bra det en regnig dag som denna. Faktiskt lite mysigt med regn ibland. Det har inte varit så mycket av den varan på senare tid...Fryser gör jag dock fortfarande....

Nej nu är det dags att sätta lite fart och kanske hinna få på sig lite makeup innan jobbdagen så alla andra slipper att se de svarta ringarna under ögonen:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback