En snurrig dag...

Vaknade imorse och var på uruselt humör. Om det berodde på att FBK förlorade igår, att jag var hungrig eller att Angelina hade sparkat mig i sidan hela natten ska jag låta vara osagt. Riktigt, riktigt grinig var jag i alla fall. Min vana trogen lät jag det gå ut över alla andra...Peter sa jag inte ens hejdå till när han åkte...Trevliga jag. Var tvungen att ringa nu på kvällen och be om ursäkt för mitt primitiva beteende.

Tog svängen ner till H. för att höra om han kan fixa bilen. Han skulle ta den nästa vecka....En sak mindre att fixa.
Sen var det meningen att jag skulle storhandla, men det visade sig att min lön fortfarande inte hade kommit in så det fick bli det allra nödvändigaste istället. Har svårt att förstå varför det ska ta sådan tid att överföra pengar från en bank till en annan. Helt obegripligt med dagens teknik....Pengarna hade dock letat sig in på rätt ställe under eftermiddagen....

Sen passade jag och Angelina på att åka ut till golfbanan för att prata med A. eftersom jag ska göra en artikel om golfbanan. Blev inte så roliga bilder med all snö men det får duga...Nu ska jag bara ha tid att skriva den också. Hade tänkt att göra det nu på kvällen, men Angelina vaknade. Hoppas bara att hon inte är vaken till halv fyra igen.

image79
Mycket snö på golfbanan

Tyckte att Angelina verkade lite bättre i ögonen i morse, men på eftermiddagen började de rinna igen. Köpte en salva på Apoteket som ser ut som tjockt snor. Verkar inte bra. Imorgon får jag ringa BVC och försöka få droppar. Hon är jättesvullen nu. Jag får helt enkelt stanna hemma ifrån jobbet ett tag till.

Cirkelträningen idag var skitkul. Vi var 16 stycken och det var världens drag så nu är mitt humör en aningens bättre. Fick en del att sjunga med i låtarna och då blir det alltid lite extra stämning.

Lotta ringde precis nu och berättade att hon har pratat med Angelina i telefon i cirka tio minuter. Hmmm har inte så bra koll känner jag...Dags att sluta blogga. Natti!
image80
Roligare att rota i mammas väska än att sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback