Till sjukhuset igen....

Tack och lov är den här dagen snart över. Är ganska mör måste jag erkänna. Nio timmars slit sätter sina spår. Det har varit en helt hysterisk dag med hur mycket folk som helst. Vi slog omsättningsrekord för en enskild dag så vi får vara nöjda...
Inga större kundincidenter har heller inträffat. De flesta har varit ganska beskedliga. Ja det var förstås en norsk tant som inte fattade hur man tog sig kaffe i kaffemaskinen men det var ju ganska snabbt avhjälpt.

Mitt i rushen ringde Peter och berättade att Stefan troligtvis hade brutit fingret. Som tur var så var Tommy hemma och kunde passa Angelina. Glenn fick avlösa honom lite senare. Det är verkligen guld värt att ha så många underbara människor omkring sig som alltid ställer upp när det krisar.
Peter och Stefan fick åka till röntgen i Arvika där de konstaterade en fraktur i lill-fingret. Det blev lite tejp mellan ring och lillfingret bara.
Stefan hade spelat basket, snubblat och så hade en kille trampat honom på fingret. Så typiskt Stefan....

image66
Stefan med tejpat finger och fejkad smärta


Nu ska jag bara pusta ut och lyssna på Frölunda-Färjestad på web-radion. Hade tänkt att köpa matchen på TV men Peter stack iväg på pokerkväll innan jag hann att få honom att fixa det. Jag vet ju naturligtvis inte hur man gör. Orkar inte heller...

image67

Glad påsk på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback