Bläckfisk-Angelina

Ibland tror jag att min dotter har bläckfisk-gener....Armar och händer är som tentakler som sträcker sig överallt och rotar. Idag har hon varit otroligt busig och rotat runt i princip hela huset i grejer som hon absolut inte ska vara och rota i.
Mitt smink till exempel hade hon lyckats att få tag på trots att jag trodde att det stod tillräckligt långt upp på hyllan....inte då...

I ombyten är vi inne på tredje för idag. Hon har som sagt kladdat med smink och nyss hällde hon ut en hel yoghurt över sig. Det är tur att man har stor tvättmaskin.

Eftersom vi var rätt trötta båda två förut så gick vi och lade oss i Angelinas säng och sov i två timmar. Vaknade helt ledbruten och det tog ett tag innan jag lyckades veckla ut mig själv och komma ur sängen...

Har faktiskt varit lite duktig också och städat toan och duschen nere.

Nu är det snart dags att köra Angelina till mormor för jag ska på cirkelträning...Hej vad det går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback