Fullt upp...

...är det just nu så jag hinner inte med så mycket bloggande. Har jobbat heldag både idag och igår samt planerat mammas födelsedagskalas och då blir det inte så mycket tid över.
Imorgon ska jag tidigt till cafét och börja förbereda maten. Är lite nervöst faktiskt och hoppas innerligt att allt ska gå bra...
Får sätta brorsan i arbete också så ska det nog ordna sig.

Ikväll har jag lämnat bort den första kattungen. Känns faktiskt lite vemodigt....Man blir lite fäst vid de små liven...Hoppas bara att Lizzie inte går omkring hela natten och skriker nu så man får sova. Inatt blev det ingen bra sömn alls. Först kissade Lina i sängen, sen drömde jag nåt hemskt och sedan började katterna skrika. Någon timme efteråt kom Lizzie och ville ut. Jag var allt annat än utvilad när jag vaknade.

Nu tittar vi på V och sedan får det bli sängen....

Fick köpa en ny tvättmaskin idag för den gamla ramlade hela trumman av igår,...inte så kul men en tvättmaskin bara MÅSTE man ha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback