Juldagen i bilder

Jadå har vi firat julafton nummer två och här kommer lite bilder...


Lasses busiga katt som jag har uppfostrat (dock inte så bra)


Bus med Marielle...


Mikaela och Morgan spelar airhockey på Iphone:n. Lika dåliga förlorare båda två...


Den obligatoriska julgransbilden


Linan var uppe till ett inatt och det märktes...Ville sova på golvet....


Åsså var det dags för julmat igen....


Mikaela hade bra hand med busekatten....


Så äntligen anlände Stefan från Götet och tre andra otåliga barn (Angelina var värst) kunde öppna paketen...


Stefan plockar upp klappar på löpande band.


Lasse fick en bok om Årjäng som intresserade i princip samtliga vuxna närvarande....Har själv redan lusläst den...


Angelina vilar sig lite igen....


Stefan prövar fingerboardrampen....


Den här klappen till Stefan glömde vi hemma. Har en känsla av att den kommer att bli ordentligt använd av samtliga medlemmar i det här huset....


Lina testar sina hushållsapparater....


Det här fick Lina till dockhuset idag. Fantastiskt med julgran och klappar i miniatyr...


Nytt skrivbord och stol till hackern Stefan...


....som konstaterade att den här julen var den bästa ever....inte så konstigt kanske eftersom han fick i princip allt han önskade sig tack vare att han har så många som köper julklappar till honom ifrån båda håll....

Nu sitter vi och pysslar med lite tå hört. Stefan vid sin dator med sina nya tillbehör. Lina leker med i princip allting (just nu med Barbie), jag bloggar och Peter surfar på sin dator. Strax ska jag kolla om det går någon bra film.

Jag och Peter fick också en extremt bra julklapp men vad det var är hemligt...hihi...och nej jag är INTE gravid! Lika bra att säga det direkt innan ryktet går...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback