Avrundning

Jäpp då är den här lååånga dagen snart slut och klockan är snart elva och jag har massor kvar som jag måste göra innan jag lägger mig. Är i alla fall klar med alla papper som ska in till kommunen imorgon. Gött dä i alla fall.

Full fart på cirkelträningen idag också. Inte lika mycket folk som i tisdags men fullt godkänt så att det känns värt att köra ett extrapass. Däremot märks det att jag själv är tröttare när jag har jobbat långdag före passet.
Hade glömt bort att jag inte hade någon bil när jag skulle hem så jag var inte direkt lämpligt klädd när jag skulle traska hem i kylan. Inte så bra att gå svettig utan möss och iförd endast en kofta....

Stefan hade i alla fall haft jättekul i Valfjället trots att backarna var ganska isiga... Tippar på att han sover gott nu...

Angelina sov när jag kom hem så jag har knappt sett henne idag. Får kosa till morgonen istället....

Nu behöver jag nog ladda batterierna inför morgondagen för jag har en känsla av att det kan behövas och sedan är jag ledig till helgen. Ska bli jättegött.

Gonatti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback