En dag kvar

Passar på att blogga lite i reklampauserna av "V". Har noterat att alla på sista tiden knallar omkring med likadana solglasögon som ödlorna ur serien och nu gör man även in en nyinspelning. Riktig 80-talsnostalgi!
Googlade Jane Badler som spelade Diana och hon ska tydligen vara med i nya serien också. Nuförtiden behöver de nog inte sminka henne alls för hon såg ut som en skräcködla ändå...

Har efter dubbel dos av Ipren äntligen blivit av med min fruktansvärda huvudvärk som kom nu på kvällskvisten. Den slog till med full kraft efter att jag hade stängt på jobbet och skulle städa. Fick lägga mig på soffan på cafét och pusta ut i tio minuter inna jag kunde avsluta städningen och ta mig hem. När jag får sådan där spränghuvudvärk så verkligen hatar jag att köra bil för jag blir helt vimmelkantig och mår så jäkla illa.
Nu mår jag i alla fall OK igen så nu får det bli lite packande sedan inför Göteborgstrippen imorgon.

På jobbet var det high-life idag. Det hände alla möjliga konstiga saker. Till exempel så lyckades en kund att riva ner hela ytterdörren ute i hallen! Jag och Emelie fick agera fastighetsskötare och kränga tillbaka den....


Dagens bakelse:Hallonmousse, mörk chokladmousse´och mazarinbotten. Sååå jäkla god!

Mina co-workers tar sig ett break....


Det här var kanske en av anledningarna till mitt migränutbrott. Att räkna kassor nuförtiden tar sin lilla tid...Varför ska allt bara bli krångligare och krångligare? En halvtimme tog det och jag fick en hel bunt nya gråa strån....

Har börjat läsa en av böckerna jag fick av Tommy. Evigt Liv av Wes Craven. Handlar om genforskning och är väldigt spännande....

Just nu står Bono på Ullevi och sjunger "Where the streets have no name" och jag kan knappt bärga mig tills imorgon kväll!!! Det kommer att bli fantastiskt ...det är jag säker på...

Dagens låt: Umbella med Rihanna. Passar väldans bra att gå och nynna på nu i dessa tider...men imorgon ska det bli SOOOL....

Hörs på söndag med förhoppningsvis en massa härliga bilder från Göteborg och U2...
Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback