Usch....

...va dålig jag är på att skriva nuförtiden men tiden räcker inte till. Jag kan bevisa detta med att jag var och gjorde helgstädningen av cafét klockan 4.15 imorse för att jag somnade ifrån det i går kväll....Halleluja...

Nu sitter jag på jobbet och har nyss käkat en jättegod keso och tonfiskmacka. Ska jobba i två timmar till och sedan ska jag hem till kissekattungarna som anlände under helgen. Ikväll får det bli ordentlig uppdatering av bloggen med massa bilder.

Har två "måsten" idag:

inhandla ny mascara

låna nya böcker till Angelina

Sedan är det förstås en hel radda med andra saker som jag hoppas att hinna med men jag misstänker att jag kommer att vara ganska seg framåt eftermiddagen så vi får väl se hur mycket som blir gjort......

Nu måste jag sätta fart igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback