Musik åt alla håll och kanter...


Sitter nu här och mixar färdigt cirkelträningsskivan. Det är ett ganska digert arbete eftersom skivan innehåller 20 olika låtar som mixas ihop med en 30 sekunders låt emellan varje. Alltså totalt 40 låtar som mixas ihop. Först gången jag gjorde det så tog det nästan sju timmar! Numera så räcker det med ett par. Eftersom jag använder så många låtar och byter hyfsat ofta så är det lätt hänt att man använder samma låtar flera gånger men det får folk förlåta en för...Man får ju sina favoriter. Vissa låtar tillför mera energi än andra, så är det bara...
Nu har jag bara ett pass kvar som jag ska fixa musik till-gympapasset. Det ska jag göra klart imorgon tänkte jag för nu är jag väldigt trött. Har varit trött och seg hela eftermiddagen och har inte fått så mycket nyttigt gjort.

Direkt efter jobbet tog jag med mig Stefan och Angelina till E. för att få dem klippta. Stefan hade drabbats av svår huvudvärk och hade ont i magen så först verkade det som om han inte skulle följa med, men sedan kröp det fram att han inte hade ätit på lunchen. Så efter att ha käkat en yoghurt så var han fit for fight igen...


Lina var väldigt duktig och satt relativt still. Varför hon ska sträcka ut tungan på varenda bild vet jag ej men det straffade sig ganska snart...hon fick full hela munnen med hår....

Efteråt fick det bli middag på Götes eftersom båda barnen var vrålhungriga. Körde Stefan direkt till "gårn" sedan.


Lina tog en tur med bilen även idag....


Sedan fick jag leka med dockhuset en stund. Jag är alltför dålig på att ta mig tid att leka med Angelina (pappa är mycket bättre på det) så idag tog jag mig verkligen tid. Man märker ju hur överlycklig hon blir...(dessutom var det ganska kul...)


Efter dockhuset blev det till att "dega" som Angelina säger. Även det väldigt kul men jisses va stökigt det blir!

Har som sagt inte fått så mycket vettigt gjort idag och det kommer väl surt efter imorgon. Måste försöka städa lite eftersom det kommer folk hit på onsdag när Lina fyller år. Måste fundera på vad jag ska bjuda på också.

Läste nyss Inga M:s blogg där hon tipsar om att man kan beställa canvas-tavlor med egna foton. Har hört detta förut men glömt bort det. Verkar ju jäkligt smart. Skulle ta några snygga svart-vita bilder på barnen och beställa. Skulle bli ursnyggt! Måste kolla detta snarast...


Såhär såg öronen ut på en viss Mikaela nu på eftermiddagen. Hon hade varit på Anitas och tagit hål och var mäkta stolt. En födelsedagspresent från moster Bittan....

Igår tyckte jag att Peter var otroligt smart. Stefan och ett gäng kompisar satt inne och häckade framför YouTube fast det var så fint väder. Då passade Peter på att spärra sidan ifrån sin laptop utan att säga något. Fick bra effekt om man säger så och hela gänget knallade ut i solen istället...Skrattade gott åt detta båda två...
Lika mycket skrattade jag däremot inte idag när det visade sig att Peter inte hade låst upp sidan igen och Stefan prompt skulle titta innan han gick och lade sig. När det visade sig att jag inte kunde göra det från den här datorn så väntade jag mig högljudda protester men de uteblev som tur var....De tittar mest på skit på Youtube anyway....

Nu får det bli Aftonbladet och sedan zzzängen...ska försöka vakna i tid imorgon....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback