Skruttegummans treårsdag....

Ja herregud så fort det går alltihopa! Tänk att det är tre år sedan som jag klämde ut den där lilla skruttungen. Helt ofattbart. Här kommer hennes dag i bilder....men först en resumé...


En glad ettåring...


En lika glad tvååring...


Jag med min gosiga treåring...


När jag och Stefan kom in och sjöng "Ja må hon leva" för full hals klockan sju imorse så gömde sig Lina under täcket...


...men så fort vi sa det magiska ordet paket så vips var hon uppe som en raket...


Lina satte själv på sig alla nya kläder hon fick av Bittan i lördags. Ed Hardy-tröjan, kjolen och de coola tightsen. Tyvärr ville hon inte vara med på bild just vid det här tillfället...


Frukost på cafét med mormor. Glass och sedan räksmörgås i just den ordningen. Fyller man år så gör man...


På förmiddagen kom morfar och Angelina fick äntligen öppna fler paket. Mer saker till dockskåpet blev det...


...åsså bus med morfar förstås...


Mellan all städning och bakning så gick vi ut och busade en stund på studsmattan i det varma vädret...


Ballonger är jättekul!


Sen kom pappa hem och Lina passade på att vila sig lite i hans knä


Dukat för kalas...Pyntade med bären från häcken som jag inte har någon aning om vad det är för sort...


Klockan sju kom allihopa och då var det dags för paketöppning igen. Tror att Lina tycker att det är minst lika kul att riva upp pappret som att verkligen se vad som finns inuti...Fort gick det i alla fall...

Lite grejer som hon fick....












Dockhuset har pimpats upp rejält....


Barnbordet


Vuxenbordet...hade lagat räkgryta, ris, fetaostsallad och vitlöksbröd. Mumma!


Angelina drar fram varenda pryl som hon har....


Lina blåser ljusen på den underbart goda moussetårtan som Bittan hade gjort....Tusen tack!


Skrållan gillade också tårtan...


Linnéa äe görtrött och vinkar hejdå...

Angelina somnade på typ två sekunder efter en dag där hon har hållt typ 120 knyck hela tiden. Hoppas att hon har haft en bra födelsedag.
 Jag själv är helt jävla färdig och undrar hur i hela friden jag ska orka med tre lååånga och troligtvis intensiva dagar av arbete plus mâten som grädde på moset....Kommer att vara död på måndag!

Nu ska jag kosa med min man...Gonatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback