Absolut inget vettigt...

...har jag gjort idag. I stort sett bara slappat. Peter tycker det är gött att göra så ibland men jag blir nästan stressad av att ta det lugnt. Hemskt men sant.
Igår var jag hemma halvdag med Angelina eftersom hon fick feber igen i torsdags kväll.


Något var vi ju tvungna att hitta på så vi fixade ihop lite chokladbollar och...


...klassisk kladdkaka med ganska så mycket grädde på...snacka om att sätta sig själv på prov!

Sen blev det jobb resten av eftermiddagen...

På kvällen så kollade vi på "The box" och det var ju minst sagt en udda film...Ganska spännande ungefär halva filmen men sedan spårade det tyvärr ut helt...


Efter tips från Marie R. så åt jag kebab istället för ost/skinksallad som fredagsmiddag denna vecka. Gött med omväxling...

Idag har det som sagt inte blivit några större utsvävningar men vi åkte faktiskt och plockade lite svamp, Lina och jag...


Något kilo fick vi i alla fall ihop de ynka minuter vi var ute i skogen. Angelina tyckte att det var riktigt kul så nu vill hon ut igen imorgon...


Belöningen: Fläskfilé med Peters underbart goda kantarellsås...


Lina har dåligt med matlust annars så är hon återigen pigg som en lärka så det blev den vanliga lördagsturen till lekparken. Börjar bli tradition...

Nu däremot är lilla Linan trött och vill lägga sig så nu blir det sagostund och sedan "Happy Gilmore". Tror att jag ska unna mig några rostade mandlar också trots att det är dags för vägning imorgon bitti...
Trevlig lördagkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback