Nära-döden-upplevelse...

...hade jag inatt och imorse...Huvaligen va dåligt jag har mått!
Vi tar det från början....

Eftersom jag hade barnvakt igår så beslutade jag mig för att ta en sväng upp till torgkalaset.
Jag bjöd med Andréa och Glenn också och vi skulle gå till Rincon och äta.


Hade varit på bolaget och letat upp ett torrt vin för det är hyfsat ok att dricka med tanke på min diet...Det fick bli det obligatoriska "sminkningsglaset" innan jag stack ut. Detta vinet var jättegott...


Sen middag på Rincon. Entrecote med bearnaisås och wokgrönsaker blev det för min del plus ytterligare ett glas vin. Vi träffade ytterligare ett gäng där och vi satt en stund på cafét och pratade innan vi drog vidare upp till torget. Väldigt trevligt.

Tyvärr så började det regna och det var inte värst mycket folk i farten men jag tölade i alla fall med de som var där..hehe..Började känna mig ganska så berusad så efter mitt fjärde vinglas så fick det vara bra.


Peter in action....


Återbruket (med Maria Larsson)går på scenen och jag hade verkligen velatt lyssna på dem för Peter sa att de var väldigt bra, men min mage ville något annat...ja sen kan ni ju lista ut resten...

Jag mådde förstås pyton imorse men jag pallrade mig iväg till jobbet och ersom magen inte ville ta emot någon mat alls så blev det inte hållbart i längden. Bittan fick komma och byta av mig vid ett istället för att vara barnvakt åt Angelina så jag kunde gå hem....
Har inte fått i mig värst mycket mat och har ingen matlust heller...fattar fortfarande inte hur jag kunde bli så jäkla dålig. Det var inte på smått vis heller. Jag brukar i alla fall tåla en hel del annars. Kanske fixade inte min mage vinet med tanke på dieten? Skit samma egentligen men det var hemskt!

Idag har jag inte tänkt så mycket på LCHF. Bara försökt att pilla i mig något överhuvudtaget. Sen så köpte jag den här:


Väldigt god! Kände att det var dags att synda lite...


Vraket Terése

Ikväll blir det filmtajm. Peter är ju på torget och jobbar hela kvällen och Stefan ska gå upp och kolla på Johnossi. Hoppas bara att regnet har gett sig för dagen så det kanske blir lite folk som går ut. Jäklars vilka åskskurar det kom här för en stund sedan!
Jag ska se Bröllopsfotografen tänkte jag (rolig film) och sen "Revolutionary road" som jag faktiskt inte har sett. Får se hur länge jag klarar att hålla ögonen öppna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback